2010. november 28., vasárnap

9. rész. Új terv (1. rész)

Hát a komikért, az 1000 oldal megjelenítésért, és a  rendszeres olvasók számának növekedéséért kapjátok, ez a fél fejezetet. Nem tudom, hogy kínzás, vagy ajándék ez, mindenki döntse el. Meg azt is írjátok meg, hogy ennek kéritek a második részét szerdán, vagy a meglepetést. ( nah jó elárulom, hogy könnyebb legyen választani, Edward szemszög a zuhanyozásról) Remélem nem baj, hogy hamarabb hoztam ezt a nem várt fejezetet, csak eszembe jutottak dolgok és muszáj voltam leírni. Nah várom a véleményeket és a szvazatokat itt vagy a chatben is jó. Jó olvasást!
Sziasztok! 
 

A másnap teljesen eseménytelenül telt el. Kirándulni voltunk a dzsungelben, mire délután hazaértem, teljesen ki voltam fáradva. Nem volt ötletem, hogy tudnám elcsábítani a férjemet. Szomorúan ültem az ágy szélén. Pihennem kellett volna, vagyis Edward arra utasított, amíg készít nekem valami uzsonna félét. De most nem volt kedvem egyedül lenni, ezért kimentem hozzá a konyhába. Éppen szendvicset készített nekem. Háttal állt, zöldséget szeletelt, de biztosan megérezte, hogy itt vagyok. Megálltam az ajtóban, és néztem az én félistenemet. Mert hát az enyém, csak még nem tudom, hogy kaparintsam meg magamnak. Egy rövidnadrág volt rajta, és felül semmi, mert a melegben szeretek a hideg mellkasához bújni, hogy lehűtsön, és ezt a délutáni kiránduláson többször is kihasználtam. Közelebb mentem hozzá, és hátulról megöleltem.
- Miért nem pihensz? – kérdezte.
- Hiányoztál. – mondtam. Végigsimítottam a hasán, egészen a mellkasáig. Ujjaimmal körberajzoltam a szépen kidolgozott izmait. Érintésemre megfeszült egész testében, majd amint elhaladt bőrén az ujjam, szépen lassan engedett a merevségéből. Ugyanígy végigsimítottam a hátát, mire a száját jóleső sóhaj hagyta el.
- Menned kéne pihenni. Vagy legalább zuhanyozz le, hogy egy kicsit relaxálj.
Tudtam, hogy csak azért mondja, hogy távol tartson magától. Sóhajtottam egyet, majd nem tudom milyen megfontolásból, de amint elindultam, elkezdtem vetkőzni. Levettem magamról a felsőmet, és már a nadrágomat gomboltam, amikor egy roppanást hallottam a hátam mögül. Megfordultam, és egy ziháló Edwardot láttam magam mögött, kezében az összeroppantott vajazó késsel.
- Szerintem Esme szereti azt az étkészletet. – mondtam mosolyogva, majd levettem a nadrágomat is. Elindultam a fürdő felé és csak egy morgást hallottam kedvesemtől, meg valami olyat, hogy „megőrjít”. Teljesen elfelejtettem a fáradtságomat, mert körvonalazódott bennem az új terv.
Elmentem megfürdeni, és kimostam a hajamat. Még vizesen befontam, hogy legyen egy kis hullám majd benne. Amint kész lettem, elindultam valami ruhát keresni. Nem voltam biztos benne, hogy végre tudom hajtani a „mutatványomat”, de egy próbát megér. Kiválasztottam egy fekete háromszög alakú push up melltartót, egy apró fekete tangát és egy hosszú ujjú, fekete csipkés baby dollt. Találtam még egy gyönyörű combfixet hozzá, aminek a hátulján végig fut egy csík, és kis masnival lehet megkötni a tetején. Felvettem hozzá még egy magas sarkú cipőt, amiben nem tudtam járni, de a konyháig nem is túl hosszú az út. Aztán mégis levettem, mert túl feltűnő lenne magas sarkúban sétálgatni Edward előtt. De így se mehetek ki elé. Alice mindenre gondolt! Találtam egy hosszú fekete szatén köntöst is, amit jó alaposan megkötöttem a derekamon, hogy ne látszódjon ki, mi van alatta. Felvettem egy papucsot, hogy a harisnyám se látszódjon, és kibontottam a hajam. A hullámok egész jók lettek. Kicsit összeborzoltam, hogy drámaibb legyen a hatás, és lassan elindultam becserkészni az áldozatomat.  
Bella ruhái  





  

5 megjegyzés:

Zora Kilbone írta...

Szia!

Nagyon tetszett az egész. Nagyon jól írtad le Bella kinézetét, tetszett az egész folytonossága és olyan aranyos, ahogy próbálkozik. Érdekes az egész. Kicsit gonosz volt pont itt abba hagyni, de nagyon jó lett, nekem tetszett.

Részemről jöhetne mind a kettő szerdán, de legszívesebben az Edward szemszögeset olvasnám, de ugyanakkor mivel ez két részes, kissé zavaros lenne, ha nem ennek a folytatása következne. Szóval nem tudom. A legjobb lenne mind a kettőt olvasni :)

Az egész nagyon tetszik, csak így tovább és alig várom a folytatást :)

Névtelen írta...

Szia!!!

Most olvastam el a fejezetecskét és teljesen kész vagyok tőle! Hogy lehetet pont itt abbagyni? Ezt nem hiszem el lassan festhetem újra a körmöm,mert leszedem róla a lakkot?
De lényeg az, hogy megint nagyon jó lett és nekem nagyon tetszett ez a rész is!

Én mind a kettőnek nagyon örülnék, mert ennek a folytatása is nagyon érdekel, de az Edward szemszögű fejezet is!!!
Egyszerűen nem tudok dönteni!!!

Névtelen írta...

Szia! Tök jó lett a fejezet, nagyon tetszik! Bella nagyon cseles! Már nagyon várom a folytatást! Vajon Bella terve bejön??:P
Én is mind a 2-nek nagyon örülnék!
De ha dönteni kell akkor először ennek a folytatása legyen!:)
Várom a kövit!

Névtelen írta...

Szia!
Nekem is nagyon tetszett a fejezet!
Nagyon jól írsz és alig várom hogy újra olvassak tőled.
Remélem hamarosan folytatod hogy melyikkel azt nem tudom eldönteni!

Névtelen írta...

Nagyon jó lett :) Szerintem Edward most már nem fogja tudni visszatartani magát, vagy megint jöhet a jól bevált vadászat :P Bella rendesen kitett magáért, hogy meghódítsa. Szurkolok neki ;)