2010. november 16., kedd

1.rész:Készülődés

„-Bella ezt a ruhát akarod viselni a repülőn?-érdeklődött Alice.
Nem nagyon figyeltem rá, abban a pillanatban egyszerűen nem érdekelt.
Alice halkan felmordult.
-Meg fogom mondani neki, hogy hová viszed Edward. Esküszöm, megteszem.
Edward megdermedt, majd elhúzta az arcát az enyémtől, és dühösen meredt kedvenc testvérére.
-Rettentően aprócska vagy ahhoz, hogy ilyen borzasztóan idegesítő légy.
-Nem azért választottam ki a tökéletes útiruhát, hogy kárba vesszen.-morgott vissza rá Alice és megfogta a kezemet.-Gyere velem Bella!”
Nem akartam otthagyni Edwardot, de tudtam, hogy minnél hamarabb engedek Alice-nek, annál hamarabb lehetek újra együtt Edwarddal. Így hát hagytam, hogy berángasson a húgom a házba. Teljesen elmerültem a gondolataimban, csak arra eszméltem, hogy Alice egy csomagot nyom a kezembe. Mire feleszméltem, már lehámozta rólam a ruhámat és egy szál fehérneműben álltam előtte.
-Tessék ezt vedd fel!-és betuszkolt a fürdőszobába. Kibontottam a csomagolást, és egy halk sikoly hagyta el a szám. Egy kihívó fehérnemű volt a csomagban, olyan, amit még álmaimban se vennék fel.
-Alice!-kiáltottam-Én ezt sose fogom felvenni!
-Láttam! Edward oda lesz érte!
Tudtam, nincs más választásom, ezért közelebbről is szemügyre vettem a falatnyi darabot. Nagyon szép volt, de nem voltam biztos benne, hogy képes leszek felvenni.  Egy kék fűző volt, fekete csipkével díszítve és egy hozzá tartozó falatnyi kék bugyi. Nagyot sóhajtottam, majd nagy nehézségek árán sikerült felvennem. Magamra csavartam egy törölközőt, és kimentem Alice-hoz a szobába. Egy mozdulattal lekapta rólam a törölközőt és elmosolyodott.
-Hidd el, oda lesz érte.
Elpirultam amennyire csak tudtam, közben Alice a szekrényhez lépett és egy csodálatos ruhát tartott maga elé. Azúrkék nyakbakötős selyemruha volt, a mellrészén egy apró brossal. Rám adta, tökéletesen illet az alakomra. Térdig ért nekem, jól éreztem magam benne. A kis energiabombám letett elém egy hasonló színű szatén cipőt, melynek orrán a ruháéval harmonizáló kövekkel kirakott csat volt. Kissé magasnak találtam a sarkát, de mivel tudtam nincs miért ellenkeznem, beledugtam a lábam és szembefordultam a tükörrel. Amíg Alice a hajamat engedte le, én meg tudtam alaposabban nézni magam a tükörben. Elégedett mosoly jelent meg az arcomon, mert a húgom tökéletes munkát végzett. 
-Köszönöm.-fordultam felé csillogó szemmel.
-Annyira szeretlek Bella!-hatódott meg hálámon és a nyakamba borult. Percekig csak öleltük egymást, mikor egy halk kopogást hallottunk meg az ajtó felől. Emett dugta be a fejét rajta, majd kajánul elvigyorodott.
-Hűha húgi, az öcskös nem biztos, hogy kibírja így míg odaértek a sz… -De mire kimondhatta volna, hogy hol is lesz a nászutam, amit csak én nem tudtam, Alice befogta a száját. 
-Hoppá, majdnem sikerült elrontanom a meglepit-mondta Emett. Elindult lefelé a lépcsőn, de hirtelen megfordult és a homlokára csapott.
-Majdnem elfelejtettem amiért jöttem. Edward rád vár lent, és azt üzeni, amint tudtok, indulnotok kéne, mert le fogjátok késni a gépet.
Mosolyogva karoltam bele Emettbe, és indultunk el újdonsült férjemhez. A lépcső alján várt, a szerelem és a vágy izzott a tekintetében. Emett átadott neki, mire ő lágyan és gyengéden megcsókolt, és a fülembe súgta:
-Gyönyörű vagy, ezért érdemes volt várni.
Jóleső bizsergés futott végig a hátamon. Egy kissé eltávolodott tőlem , de a derekamat nem engedte el, így mentünk elbúcsúzni a többiektől. Miután mindenki még egyszer gratulált, elindultunk a kocsihoz. Csak ekkor láttam meg, hogy ő is átöltözött. Egy világoskék hosszú ujjú inget viselt, ami könyékig fel volt hajtva, így kirajzolódtak karján az izmai. Az inghez egy színben harmonizáló szürke szövetnadrágot viselt. Ahogy előresétált, és kinyitotta nekem a kocsi ajtaját, szemügyre tudtam venni formás fenekét, ami ebben a nadrágban különösen szexi volt. Egy halk köhintésre eszméltem, mire felkaptam a fejem, és elpirultam, mert Edward észrevette, hogy mit is néztem idáig. Erre féloldalasan rám mosolygott, amitől csak még jobban elpirultam, és gyorsan beszálltam az autóba. Amint lassan kigurultunk a Cullen ház elől, még integettünk a ház előtt álló vendégseregnek, majd Edward gyorsított és már az autópályán száguldottunk a repülőtér felé. 

Bella ruhája 



Bella cipője 




Bella fehérneműje


Nincsenek megjegyzések: