2010. november 21., vasárnap

5. rész: A terv



Felkeltem az ágyból és a bőrönd felé vettem az irányt. Keresgélni kezdtem benne, és megtaláltam a tökéletes darabot. Egy nem túl kihívó kék nyakba kötős nyári ruhavolt az, alján virágmintával. Kerestem mellé egy kék sarut is és elkezdtem felöltözni. A fürdőben megcsináltam a hajam, és elégedetten néztem a tükörbe, hogy nem rossz munkát végeztem. Nem volt szabad túlságosan kihívóan felöltöznöm, mert még Edward gyanút fog. El kell vele hitetnem, hogy belenyugodtam a döntésébe, és szép lassan kell behálóznom.
Kisétáltam a szobából és férjem keresésére indultam. Kimentem a ház elé és megláttam őt egy hintaszékben ülni.
-Odamehetek hozzád?-kérdeztem kislányos ártatlansággal.
Felkapta a fejét, végigmért, egy pillanatra vágy csillant a szemében, de rendezte a vonásait. Bólintott, majd kitárta felém a karját. Lassan odasétáltam és elhelyezkedtem az ölében. Hozzábújtam, mint egy kiscica és simogatni kezdtem a karját.
-Sajnálom Bella, de ez így lesz a legjobb.-suttogta rekedtesen. Tudtam, hogy jó úton haladok.
-Jólvan Edward, úgysem tudok mit tenni ellene. -mondtam beletörődően. Nem is voltam olyan rossz színésznő.
-Szeretlek és nagyon féltelek. Nem akarom, hogy valami bajod essen.
-Énis szeretlek-mondtam, majd szenvedélyesen megcsókoltam. Éreztem egyre keményedő férfiasságát, és magamban mosolyogtam, hogy működik a tervem. Megszakítottam a csókunkat.
-De tudod, hogy akkor máshogyan kell lefoglalnod. Mondjuk, nézzünk filmet.
-Rendben. Válaszd ki, és én addig összeütök egy gyors vacsorát.
Rámosolyogtam, és amennyire kecsesen tudtam belibbentem a házba. Minden csípőmozdulatomnál éreztem Edward perzselő tekintetét. Leültem a tv elé a nappaliban, és elkezdtem tanulmányozni milyen, filmekből választhatok. Kiválasztottam egy romantikus filmet, de addig nem álltam fel a földről, amíg Edward meg nem jelent az ajtóban.
-Sikerült választani?-bólintottam.-Rendben, akkor gyere, vacsorázz meg, és aztán megnézzük. Ismét bólintottam, majd felálltam a földről, termesztésen úgy, hogy Edward közben meg tudja alaposan nézni a fenekemet. Láttam, hogy nem hagyta hidegen a látvány.  Lassan elsétáltam mellette, megnyaltam az ajkaimat és mutatóujjamat végighúztam a mellkasán. Sajnos nem láttam az arcát, de a remegéséből éreztem, hogy elértem a célom. Szépen leültem megvacsorázni, de megpróbáltam annyira erotikusan enni, ahogyan azt a filmekben láttam. Valamennyire sikerült, mert Edward le sem vette a számról a szemét egész idő alatt.
-Köszönöm. Nagyon finom volt minden.
-Szi-szivesen.-habogta szerelmem. Mosolyogva felálltam, lágy csókot nyomtam az ajkaira, majd magammal húztam a nappaliba. Hirtelen eszembe jutott egy még ördögibb terv.
-Elindítanád a DVD-t? Addig hozok magamnak valami édességet.-majd elindultam a konyhába, de már tudtam, mit keresek. A hűtőben találtam egy doboz epret és egy üveg tejszínhabot. Zsákmányommal visszatértem a nappaliba és elhelyezkedtem mit sem sejtő férjem mellé. Elindult a film és én akcióba lendültem. Kiválasztottam egy tökéletes szem epret, belemártottam a tejszínbe, és óvatosan a számhoz emeltem. Lassan beleharaptam, és egy sóhaj hagyta el a számat. Oldalra fordítottam a fejem és egy ziháló Edwardot találtam magam mellet.
-Ezt…ezt direkt csinálod.-nyögte. - Most már biztos vagyok benne.
-Én?-kérdeztem ártatlanul, majd belemártottam a mutató ujjam a tejszínbe és lenyaltam az édes krémet.-De hát miről beszélsz drágám?
Edward még gyorsabban szedte a levegőt, holott nem volt rá szüksége. Közelebb csúsztam hozzá, és végig simítottam a mellkasán egészen le az ágyékáig. Egész teste beleremegett az érintésembe, majd hirtelen felpattant mellőlem és elindult az ajtó felé.
-El kell mennem vadászni.- mondta nekem háttal állva, majd lassan megfordult.-Meg leszel addig nélkülem? Nem maradok sokáig.
-Hát persze.- mondtam mosolyogva, majd ismét egy epret emeltem a számhoz. Edward belemarkolt az ajtófélfába, ami hangosan recsegni kezdett.
-És te jól vagy drágám? Olyan feszültnek tűnsz.-mondtam mosolyogva.
-Jó..jól vagyok.-nyelt nagyot.-csak már régen vadásztam. Sietek vissza hozzád.-mondta gyorsan, majd eltűnt.
Elégedett voltam magammal, a tervem jó úton haladt. Kicsit sajnáltam azért, hogy így kínzom, de végül is megérdemli, mert nélkülem hoz olyan döntéseket, amibe azért nekem is lehetne beleszólásom. Egyedül megnéztem a filmet, de közben valószínű, hogy elaludtam.

Bella ruhája

Bella saruja
Ez lett volna az új fejezet, remélem tetszett. A köveztkezőekben tovább szövögeti Bella a tervét, miszerint megtöri Edward akaratát, de hogy sikerül-e neki, azt majd meglátom. Egy pár komment jól esne bíztatásképpen. Köszönöm! 


3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Egyszerűen imádtam a fejit!Nagyon huncut volt Bella és remélem továbbra is az marad! És persze eléri majd a célját és Edward nem tud majd neki tovább ellenállni!
Csak így tovább az írással!!!
Na és mégvalami nagyon vároma következő részt!!!!!

Névtelen írta...

Szia!
Mostantól Nenci néven vagyok és nem Lizbeth, és rendszeres olvasód lettem!!!!!!!
Mikor lesz friss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pharm írta...

Nagyon örülök, és köszönöm a bíztatást! Sokat segít! Még ma felteszem a frisset.