2010. november 24., szerda

7. rész: A zuhany alatt...

Az ölébe kapott és bevitt a hatalmas zuhanykabinba. Megengedte a meleg vizet, majd hátrébb állt, és csak nézett. A vízcseppek lassan gördültek végig meztelen testemen, felmelegítve amúgy is lángoló bőrömet. Én le se tudtam levenni Edward tökéletes márvány testéről a szememet, szemérmetlenül bámultam tökéletes, meztelen testét. Közelebb léptem hozzá és szó szerint rávetettem magam. Sosem éreztem még ilyen vágyat, azt hittem menten elégek. Nyaka köré fontam a karjaimat, és csókoltam, ahol értem. Fenekemnél fogva megemelt, és a falnak támasztott. Lábaimat a csípője köré fontam és vártam, hogy magáévá tegyen. De ami történt ezután, álmaimban sem gondoltam volna.
A nyakamat kezdte el csókolgatni, közben a bőrömet a meleg víz kellemesen bizsergette. Leállított a földre és egyre lejjebb haladt a nyakamon, majd áttért a melleimre. A mellbimbóimat kezdte el nyalogatni, mire szégyentelen nyögések hagyták el a számat, amit a zuhanykabin és a víz csobogása felerősített és egy kissé eltorzított. Érdekes volt hallani nyögésemet és szerelmem állatias morgásait. Még jobban feltüzelt ez az érdekes háttérzaj. De ebben a percen semmi nem számított csak Edward és én. A szerelmünk, a vágyunk.
Egyre lejjebb haladt a nyelve a testemen, közben a keze is felfedezőúton járt. Teljesen elmerültem a kényeztetésben, mikor Edward ajkai elértek nőiességemhez. Lágy csókokat lehelt rá, majd nyelvével is birtokba vette. Egy sikoly tört elő belőlem, mire szerelmem felpattant és kétségbeesetten rám nézett.
-Fájdalmat okoztam?
Nem tudtam válaszolni, kinyitottam a számat, de a zihálástól egy hang se jött ki rajta. Bronz hajából a vízcseppek végigfolytak tökéletes mellkasán. közelebb léptem és a nyelvemmel követtem egy apró csepp útvonalát, majd a végén lágy csókkal tüntettem el. Magamhoz húztam, és úgy csókoltam, ahogy eddig még soha. Szorosan magamhoz öleltem és a fülébe suttogtam.
-Ilyen jót még életedben nem csináltál. Folytasd, kérlek.
Edward a szemembe nézett, elmosolyodott, majd ott folytatta, ahol abbahagyta, csak még erőteljesebben és az ujjait is bevetette. Egyre hevesebben mozgatta őket, nyelvével is egyre erőteljesebb csapásokat mért rám. Már alig bírtam tartani magamat, a kabin ajtajába kapaszkodtam. Majd hirtelen olyan erővel tört rám a kéj, hogy majdnem összeroskadtak a térdeim. Ilyen élvezetben még sosem volt részem, el sem tudtam képzelni, hogy át lehet élni ilyen gyönyört. Edward mosolyogva állt fel és csókolt meg. Belekapaszkodtam, mert már alig bírtam állni.
-Csak nem élvezte Mrs. Cullen?- mosolygott rám féloldalasan.
Belenéztem a szemébe és megcsókoltam. Minden érzésemet próbáltam beleadni ebbe a csókba, hogy megtudja mit jelent nekem. Hasamnál megéreztem Edward kemény férfiasságát és zihálva szakítottam meg a csókunkat. Végigsimítottam vízcseppekkel teli mellkasán egészen le az ágyékáig, de hirtelen elkapta a kezemet és a fejem fölé szorította.
-Bella, a tűzzel játszol. Mondtam már, hogy nem tudom megtenni. Bánthatlak. Megpróbálok neked minden élvezetet megadni, de nem kockáztatok.
Ezárta a vizet, majd kilépett a kabinból és egy törülközőt borított a rám. Bebugyolált, majd az ölébe kapott és lefektetett az ágyra.
-Pihenj egy kicsit. Ha kész a vacsora szólok. - végigsimított az arcomon és egyedül hagyott. Sosem gondoltam volna, hogy Edward ilyenekre is képes, de mégsem voltam teljesen elégedet, mert nem tudtam véghez vinni a tervem. Talán túl korai volt az öröm, de nem adom fel, csak még azt nem tudom, hogy hogy fogom ezt a problémát megoldani.
Miközben gondolkodtam, mély álomba merültem.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Pharm!!!!
NAgyon-nagyon jó lett a fejezet!
Mikor olvasni kezdtem azt hittem Bella teljes sikerrel jár,de nem így lett!Nem baj,mert jöhet a következő "ördögi" terv létrehozása!Edward jó kis önuralmat kapott szivesen olvasnám ezt a fejezetet az ő szemszögéből!A lényeg hogy imádtam és kész!
És várom a kovetkező fejit!!!!!

Zora Kilbone írta...

Szia!

Egyet értek Nencivel :) én is szívesen olvasnám az ő szemszögéből ezt a részt. nem semmi önuralomra volt szüksége azok után, hogy úgy felhergelték egymást.

De nagyon tetszett, nagyon jó rész volt :)

Mancikaa Cullen írta...

wááááá, ez nagyon jó lett! ;)
csak így tovább!
pénteken pakolod fel?
köszi,köszi,köszi!
akkor van a 13. szülinapom! :)

кαт *-* írta...

sziia
először is én is kitettelek *-*
és elolvastam a fejijet :) szerintem nagyon jóóó lett mindegyik ;)
nagyon tetszettek :D ügyes vagy :) további sok sikert a bloghoz és sok rendszeres olvasót kívánok :)
puszi: Linda