2010. november 22., hétfő

6. rész: Lebukás vagy siker?


Reggel hűvös karok között ébredtem a hálószobában. Mosolyogva fordultam meg, és nyomtam lágy csókot férjem ajkaira.
-Jó reggelt. Milyen volt a vadászat?- simítottam végig szeme alatt, ahonnan eltűntek a sötét karikát, és most már a szeme olyan volt, mint a folyékony méz.
-Jó volt, csak nagyon hiányoztál.-simított végig az arcomon.-Amíg elkészülsz, készítek valami reggelit.
Felkeltem és elindultam zuhanyozni. Ezután ki kellett választanom a mai kínzó öltözetemet. A bőröndben keresgéltem, és megtaláltam a tökéletes darabot. Egy falatnyi szürke  bikini volt mályvacukor színű pántokkal, és egy szürke mintás tunika. Felöltöztem és kisétáltam a konyhába, ahol már várt a reggelim. Edwardnak elakadt a lélegzete amint meglátott. Ha tudná, mi van még a ruha alatt… Miután befejeztem a reggelimet, megkezdtem a tervem következő szintjét.
-Mióta itt vagyunk, nem láttam még a szigetet. Vagy akár elmehetnénk úszni is.
-Akkor a kettőt egybekötjük. Van a sziget mélyén egy gyönyörű tó, elviszlek oda.
-Rendben, indulhatunk is.
Edward csomagolt nekem ételt az útra, addig én törölközőket és naptejet pakoltam be egy táskába és már indultunk is. Szerelmem hátán utaztam, így csak pár perc volt az út. Mikor megérkeztünk csodálatos látvány fogadott. A dzsungel közepén egy gyönyörű kis tó volt, melynek olyan kék volt a vize, mint az ég és olyan tiszta, hogy az aljára le lehetett látni.
-Ez csodálatos.-maradt tátva a szám.
-Örülök, hogy tetszik. –ölelt meg hátulról egyetlenem. Megfordultam ölelésében és karjaimat a nyaka köré fontam.
-Köszönöm és szeretlek.-suttogtam a fülébe, majd lágyan csókolgatni kezdtem a nyakát. Megremegett, majd lassan eltolt magától.
-Gyere, ússzunk. -húzott maga után. De tudtam, hogy nem az úszás érdekli, csak szabadulni akart tőlem. A parton állva óvatosan lecsúsztattam vállaimról a ruhát, ami halkan suhant körém a földre. Kiléptem belőle, majd lassan belesétáltam a vízbe. Egy megfagyott Edwardot hagytam magam mögött a parton, amin magamban nagyon is jól mulattam. Azzal viszont nem számoltam, hogy lassan feleszmél, és ő is vetkőzni kezd. Levette magáról a pólóját, így meg tudtam csodálni izmos felsőtestét. Olyan tökéletes volt, mint egy görög isten. Amikor elkezdte kigombolni a nadrágját, és lassan lehúzta magáról, elakadt a lélegzetem. Egy kis úszónadrág volt rajta, ami tökéletesen megmutatta formás, kerek fenekét. Le sem tudtam róla venni a szemem, és ezt sajnos ő is észrevette. Elpirulva sütöttem le a szemem, mire ő féloldalasan elmosolyodott, és lassan besétált mellém a vízbe. Azzal nem számoltam a tervem során, hogy az ő látványa milyen érzéseket fog belőlem kiváltani. Odasétált és a fülembe súgta:
-Jól vagy drágám? Olyan feszültnek tűnsz.
Leesett az állam, hiszen az én szavaimat idézte. Rájött a tervemre, vagy ha nem is, akkor sejti. De nem fog túljárni az eszemen. A nap csodálatosan telt el. Visszavettem kicsit a tempóból, hátha elszáll a gyanúja. Egész nap úsztunk, napoztunk, beszélgettünk és egymást kényezettük. Úgy vigyázott rám, mint egy törékeny porcelánbabára. Ez egyrészt nagyon jól esett, másrészt viszont többre vágytam. Kívántam őt testestől, lelkestől, és meg is fogom kapni, csak még egy kicsit türelmesnek kell lennem.

2 nap telt el a tónál töltött kirándulásunk óta, azóta nem próbálkoztam Edwardnál, nehogy kiszagolja a tervem. De ma este jött el a fordulópont a tervemben. Délután volt, úszni voltunk a sziget körül a korallzátonynál, és egzotikus halakat nézegettünk. Mikor hazaértünk Edward a konyhába akart menni, de nekem más elképzeléseim voltak.
- Zuhanyozz velem. - kértem hatalmas boci szemekkel.
- Bella, ne kínozz. Tudod, hogy nem lehet. - mondta elgyötörten, és láttam megtörni a jeget.
-Kérlek, Edward, csak egy zuhany.-mentegetőztem, de én annál kicsit többet akartam.
Nagyot sóhajtott, majd megfogta a kezem és elindultunk a zuhanyzó felé. Eléálltam és lassan elkezdtem kigombolni az ingjét. Egy kicsit messzebb eldobtam, majd a nadrágja gombjával kezdtem el babrálni. Sikeresen ezt is lehámoztam róla, és az ing után dobtam. Végigsimítottam meztelen mellkasán, majd a kezem nyomán végighúztam a nyelvem. Egy mély morgás tört fel kedvesem mellkasából.
-Bella, ne feszítsd túl a húrt!-nyögte, de tudtam, már nem sokat kell dolgoznom az ügyem érdekében. Hátraléptem és feltartottam a kezeim. Végigsimított az arcomon, majd az apró pántnélküli ruhát levette rólam. Átölelt, majd a bikini felsőmet kikötötte, és a többi ruha közé dobta. Végigsimított fedetlen kebleimen és letérdelt elém, hogy az apró bikini alsó is lekerüljön rólam. Teljesen meztelenül álltam előtte, ő pedig előttem térdelve átölelt és apró csókokkal hintette be a hasamat. Feltüzelte vágyamat, már alig bírtam magammal. Két kezem közé vettem az arcát, és felhúztam magamhoz. Szenvedélyesen megcsókoltam és közben megpróbáltam lehámozni róla az alsónadrágját. Teljesen meztelenül csókoltuk egymást és már azt hittem a kezemben van a győzelem.


Bella bikinije 

Bella tunikája

Edward úszónadrágja

Hát itt a következő fejezet. Azért függővéget hagytam, nehogy kevésbé izgalmas legyen:). 
Ha Nenci-n kívül lesz még 1 kommentelő (akinek szörnyen hálás vagyok az eddigi bíztatásért), megígérem felteszem a következő fejezetet. Ha nem, csak neki küldöm el hálám jeléül. Már megírtam. Nem nagy kérés, csak jól esik a bíztatás, hogy érdemes írnom. Még sosem csináltam ilyet, saját magamat ellenőrzöm és keresem a tökéletes képeket, hogy még jobban el tudjátok képzelni, mire gondoltam. Örülök minden kritikának, észrevételnek. Abból tanulok, hogy még jobbat tudjak írni! De nem ömlengek tovább... csak gondoltam megosztom veletek mit gondolok!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

ÁÁÁÁ!Itt abbahagyni ezt nem hiszem el!!!
Ne kínozzz!DE nagyon jó lett!
Hajrá csak így tovább!
Szerinten más is olvas téged csak kicsit lusta írni!
Szóval megkérnék minden olvasót,hogy komizzon!!
Köszike