2010. november 23., kedd

Köszönöm!

Sziasztok!
Nem is tudom, hol kezdjem a köszönést! Tisztára mint az Oscar-on!
Először is köszönöm, hogy olvassátok a blogom, akárhány emberről is legyen szó. Annak is örültem mikor egy visszajelzést kaptam. De most, hogy 4 rendszeres olvasóm is lett, nem is tudom mit mondjak. Nagyon örülök, és tudom, a 4 nem túl nagy szám, de nekem ez is sokat jelent. A chat-ben is örülök, hogy írtok. Nyugodtan írjatok, bármilyen hibát találtok, megpróbálom kijavítani. Találtam egy jó külföldi oldalt, és onnan fogok képeket letölteni. Az összes fejezethez lesz egy nyitó kép, lehet több is, és a fejezetek végén, ha van rá szükség, teszek fel ruhákról, helyszínekről képeket, mint eddig is láttátok. Remélem tetszeni fognak. A képek keresése miatt csúszik a friss, még ma fel akartam tenni, de holnap napközben felrakom. Addig is, visszamenőleg is nézzétek majd meg a képeket, azok is fent lesznek holnapra.
Még egyszer köszönök mindent!
Puszi mindenkinek!

1 megjegyzés:

Carrie írta...

Szia!
Én most olvastam az első részt, már alig várom a másodikat. Szuper amit, csinálsz. Jó dolog így ízelítőt kapni a könyvből. Szóval plusz 1 olvasód biztos van.