2010. november 16., kedd

Köszöntés

Sziasztok!
Nagyon sok Twilight alapú blogot olvastam már, de sosem gondoltam volna, hogy egyszer valaha írni is fogok. Nem nevezem magam fanatikus rajongónak, egyszerűen csak szeretem a könyvet és a filmet egyaránt. A Breaking dawn eseményeit fogom leírni Bella szemszögéből. A történet alapja ugyan az marad, a szereplők sem változnak, mégis más lesz. Nagyon hiányoltam a könyvből a nászéjszaka és az utána történt dolgok leírását. Nem minden fejezet, de lesz benne csak 18 éven felülieknek ajánlott, ezt ki fogom írni mindig előtte. Még sosem írtam semmilyen ehhez hasonló dolgot, de megpróbálkozom vele, hátha sikerülni fog. Remélem azért, olvasható lesz. Természetesen minden kritikát és véleményt szívesen fogadok. Hát nemsokára majd felkerül az első bejegyzés is, addig is a többi bloghoz kívánok jó olvasást!
Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések: