2010. december 3., péntek

A zuhany alatt ( Edward szemszög)

Sziasztok! Megígértem, hogy amint meg lesz az 5 komment, felrakom az Edward szemszöget. Nagyon gyorsak voltatok, így gyorsan meg is kapjátok a jutalmat. Jó szórakozást! Frissről jobb oldalon tájékozódhattok!
Sziasztok!


Edward szemszöge

- Zuhanyozz velem. – kérte szerelmem hatalmas boci szemekkel.
- Bella, ne kínozz. Tudod, hogy nem lehet. - mondtam elgyötörten, de nem voltam teljesen biztos az elhatározásomban.
- Kérlek, Edward, csak egy zuhany.
Nagyot sóhajtottam, majd hagytam magam vezetni a zuhanyzó felé. Szerelmem elém állt és lassan elkezdte kigombolni az ingem. Nem volt erőm megállítani, de tudtam, nem történhet meg, még egyszer nem bánthatom. Nem tudom, hogy mit tegyek, mert nekem is szükségem van rá, a vérszomjam visszaszorításához nem kell ennyi önuralom, mint ahhoz, hogy ne teperjem le feleségem a nap minden percében. Gondolatmenetemből az rázott ki, hogy megéreztem Bella apró ujjait a nadrágom gombjainál, majd sikeresen ez is lekerült rólam. Végigsimított meztelen mellkasomon, majd a keze nyomán végighúzta a nyelvét. Egy mély morgás tört fel mellkasomból, kezdtem elveszíteni azt a csöppnyi, megmaradt önuralmamat is.
- Bella, ne feszítsd túl a húrt! – nyögtem. Alig bírtam kordában tartani a rajtam eluralkodó mérhetetlen vágyat.
Hátralépett kedvesem és feltartotta a kezét. Biztosan megijesztettem, gondoltam, de nem láttam félelmet gyönyörű csokoládébarna szemeiben. Csak a vágy csillogott benne, amitől kezdtem elveszíteni az eszem. Szeme szinte perzselte meztelen testem. Közelebb léptem hozzá, és végigsimítottam az arcán, majd az apró pántnélküli ruhát levettem róla. Gyönyörű volt abban a ruhában, de nélküle… Állj Edward! Nem teheted vele! Nem bánthatod! Meg kell adnom neki az élvezetet, de úgy, hogy ne bánthassam közben.  Átöleltem, majd a bikini felsőjét kikötöttem, és a többi ruha közé dobtam. Végigsimítottam fedetlen keblein és letérdeltem elé, hogy az apró bikini alsó is lekerüljön róla. Teljesen meztelenül állt előttem, és nem tudtam, hogy fogom megállni, hogy ne tegyem magamévá ezt a gyönyörű angyalt. Átöleltem, és apró csókokkal hintettem be a hasát, hogy egy kis gondolkodási időm legyen, hogy megoldjam a helyzetet, de kiderült, hogy ez még jobban feltüzelte. Két keze közé vette az arcomat, és felhúzott magához. Szenvedélyesen csókolt, miközben lekerült rólam a nadrág, de ekkor rájöttem, hogy tudom megadni neki azt, amire vágyik, mégse tegyek benne kárt.
Az ölembe kaptam és bevittem a hatalmas zuhanykabinba. Megengedtem a meleg vizet, majd hátrébb álltam, és csak néztem, ahogy a vízcseppek lassan gördültek végig meztelen testén. Teljesen megbabonázva álltam ott, annyira gyönyörű volt kipirult arcával és vágytól égő szemeivel. Nem tudtam, lesz-e elég erőm, hogy ne szeretkezzek vele. De meg kell próbálnom, erősnek kell lennem. Ő se tudta elszakítani testemről a tekintetét. Majd közelebb lépett hozzám, és szó szerint rámvetette magát. Nyakam köré fonta karjait, és csókoltuk egymást, ahol értük. Hirtelen elvesztettem a fejem és a fenekénél fogva megemeltem, és a falnak támasztottam. Lábait a csípőm köré fonta és egy hajszál választott el tőle, hogy magamévá tegyem. De ekkor megláttam az oldalán még mindig látszó véraláfutásokat, és rögtön észhez tértem.
A nyakát apró csókokkal hintettem be, és leállítottam a földre. Egyre lejjebb haladtam a nyakán, majd áttért a melleire. A mellbimbóit kezdtem el nyalogatni, mire nyögések hagyták el a kedvesem száját. Meglepődtem nyíltságán, de közben mégis örültem neki, hogy ennyire élvezi. Egyre lejjebb haladtam a testén, közben a kezem is követte a nyelvem által bejárt utat. Éreztem, teljesen elmerült a kényeztetésben, és én lassan elértem nőiességéhez. Lágy csókokat leheltem rá, nem tudtam, hogy fog rá reagálni, majd nyelvemmel is birtokba vettem. Egy sikoly tört elő belőle, mire én kétségbeesetten felpattantam. Hirtelen nem tudtam, hol szoríthattam meg erősebben.
- Fájdalmat okoztam? – kérdeztem kétségbeesve, és szememmel kerestem, hol okoztam neki sérülést.
Láttam rajta, hogy nem tud válaszolni, kinyitotta a száját, de a zihálástól egy hang se jött ki rajta. Már az őrület határán jártam, hogy mit tettem megint vele, hogy fogom ezt meggyógyítani neki, mikor hirtelen magához húzott, és úgy csókolt, ahogy eddig még soha. Szorosan megölelt és a fülembe suttogta.
- Ilyen jót még életedben nem csináltál. Folytasd, kérlek. – nyögte, mire hatalmas megkönnyebbülés futott végig rajtam. Elmosolyodtam, majd ott folytattam, ahol az imént abba hagytam, csak még erőteljesebben és az ujjaimat is bevetettem. Ahogy Bella nyögéseit és sóhajait a zuhany felerősítette - nem mintha nem hallottam volna jól eddig is -, az én vágyam is egyre erősebb lett. Szerelmem már közel járt a csúcshoz, megkapaszkodott a kabin ajtajába, de én nem lassítottam a tempón. Éreztem, ahogy a teste megrándul, és átlépi a gyönyör kapuját. Elégedettséggel töltött el, hogy örömöt tudtam neki szerezni, ezért mosolyogva álltam fel, és megcsókoltam. Bella kicsit megingott, biztosan elfáradt, már alig bírt a lábán állni, ezért belekapaszkodott a nyakamba.
- Csak nem élvezte Mrs. Cullen?- mosolyogtam rám féloldalasan.
Belenézett a szemébe és megcsókolt. Nem várattam a viszonzással, de túlságosan is jólesett, és szerelmemnek préselődtem. Ekkor megérezte vágyam jelét a hasánál, és zihálva szakította meg a csókunk. Végigsimított mellkasomon, egészen le az ágyékomig, valószínű, meg akarta nekem is adni azt, amit kapott tőlem az imént. De nem veszíthetem el vele a fejemet, vigyáznom kell rá. Ő a mindenem. Elkaptam a kezét, és a feje fölé szorítottam, hogy véletlenül se tudjon elcsábítani.
- Bella, a tűzzel játszol. Mondtam már, hogy nem tudom megtenni. Bánthatlak. Megpróbálok neked minden élvezetet megadni, de nem kockáztatok.
Elzártam a vizet, majd egy törülközőt mentem keresni, hogy bebugyoláljam kedvesem. Az ölemben bevittem az ágyig, és lefektettem.
- Pihenj egy kicsit. Ha kész a vacsora szólok. - végigsimítottam az arcán és egyedül hagytam. Muszáj volt távol lennem tőle, hogy lecsillapodjak, már amennyire a közelében tudok, mert annyira kívánom őt, de nem tehetem még egyszer azt vele, mint a nászéjszakán. Már így is egy szörnyeteg vagyok, hogy belém szeretett, és nekem adta magát, de még hogy azt is elnézni nekem, hogy bántom, ezt már magamnak se engedhetem. Átmentem a másik szobához tartozó fürdőbe, hogy hideg vízzel lehűtsem magam, majd elindultam a konyhába, hogy elkészítsem feleségemnek a vacsoráját.





 

13 megjegyzés:

Zora Kilbone írta...

Szia!

Istenem! Ez nagyon oltári volt. Nem semmi Edward önuralma, irigylem érte. Ez bizonyítja azt mennyire szereti Bellát. Ilyen pasiról csak álmodik az ember :)

Nagyon tetszett, ahogy levezetted az ő gondolatait, kétségeit is. Eddig se volt kétséges, hogy neki sem könnyű, de most még inkább biztos:)

Teljesen más volt az ő szemszögéből olvasni, megmerem azt is kockáztatni, hogy talán izgalmasabb is, hisz az ő gondolatai mindig olyan... nem is tudom hogy fejezzem ki. Izgalmasabb, érdekfeszítőbb volt, hisz ő az akinek önuralomra van szüksége. Nem tudom, de engem jobban lekötött az ő szemszöge, vívódása, és az ellenállási próbálkozásai. Tényleg nagyon tetszett, jó volt olvasni :)

Pharm írta...

Szij!
Örülök, hogy tetszett, sokat szenvedtem vele. Edward szemszögéből nehéz írni, nehéz vissza adni, hogy mit gondol pontosan, milyen érzelmek és fájdalom van benne, mikor Bella közelében kell lennie. Köszönöm a bíztatást és örülök, hogy tetszett!

Névtelen írta...

Szia! Nagyon jó lett a fejezet!
Egyszerűen isteni! Edwardnak hihetetlen önuralma van! Nagyon jó leírtad az érzelmeit, gondolatait, hogy mennyire nehéz neki visszafognia magát! Imádom a fejezetet!:)

Pharm írta...

Örülök, hogy tetszett!

Névtelen írta...

Szia!

Annyira jó lett ez a fejeztet, ahogy leírtad egyszerűen klassz volt.
Teljesen át lehetett érezni az egészet!
Edward vívódását a gondolatait és érzelmeit nagyon jól eltaláltad!
Csak gratulálni tudok a fejezethez!!

Névtelen írta...

Szia!

Nagyon-nagyon-nagyon jó lett
a fejezet! nagyon tetszik ahogy leírtad Edward érzéseit és a szenvedését hogy nehéz neki megtartóztatnia magát pedig nagyon szeretne Bellával lenni! Én is csak gratulálni tudok a fejezethez! Ehhez és a többihez is! Nagyon jók!

Névtelen írta...

Szia!

Nagyon tetszik, ahogy leírod Edward szemszögéből a történetet. Így megismerhetjük ő mit él át ezeken a napokon, hogy mit gondol érez. Egyszerűen elképesztő.

Így tovább.

Névtelen írta...

Helló! Nagyon tetszik a fejezet! Szegény Edward, elég nehéz neki.
Nagyon jól leírtad mit érez, mit gondol. Teljesen átjött az egész! Csak így tovább!

Névtelen írta...

Szia! Ez a rész nagyon állat lett! Tök jól leírtad Edward szemszögét! Ez a kedvenc fejezetem!:) Szegényt tökre sajnálom, elég nehéz neki hogy nem lehet együtt a szerelmével pedig nagyon kívánja őt. Bella is szeretné és ez még nehezebbé teszi számára. Olyan aranyos ahogy tényleg próbál Bellának megadni minden élvezetet!
Nagyon jól megírtad a fejezetet, tetszik ahogy levezeted a gondolatait, érzéseit! remélem azért idővel beadja a derekát Bellának!:P

Névtelen írta...

Szia!
Nekem ez lett a kedvenc fejezetem!
egyszerűen imádom!
Nagyon jól leírtad Edward gondolatait, szenvedését. És olyan édi hogy ettől függetlenül próbál Bellának mindent megadni és magára nem is gondol.
Remélem azért még lesz egy-két Edward szemszögű fejezet.
Várom a történet folytatását!

Névtelen írta...

Szia!
Ugye azért lesz még Edward szemszögű fejezet? Nagyon tetszik!
Ahogy kifejteted Edward gondolatait, a fájdalmat amit érez. Egyszerűen fantasztikus. Remélem lesz még igyen fejezet.

Névtelen írta...

-g *l (ilyen) bocsi ez a szót elírtam!

Pharm írta...

sziasztok! nagyon örülök a sok kominak. többen írtátok, hogy legyen Edward szemszög, majd megpróbálok minnél több részt írni mindkét nézőpontból. remélem sikerülni fog! köszönöm a sok bíztatást!