2010. december 5., vasárnap

Breaking Dawn forgatás. Első hivatalos kép!

Nem tudom,ti hogy vagytok vele, de én már alig várom, hogy kész legyen a breaking dawn film. Megjelent ez első hivatalos kép, ahol Bella fekszik a tollak között az ágyban. íme:
Valamint találtam még nagyon jó forgatáson készültképeket.
Rióban készültek, mikor a nászútra utaznak. Valószínű ezzel a résszel kezdték a forgatást. Kirsten nagyon csinos, de hát Rob se panaszkodhat...









Vannak még tengerpartos, fürdőruhás képek. Bár némelyiken nem volt túl strandidő...:)








Hát ennyi. Gondoltam megosztom veletek a képeket. És várom a 10 komit! Köszönöm!

3 megjegyzés:

Zora Kilbone írta...

szia!

én is nagyon várom a filmet és ezek a képek igazán szuperek voltak. Annyira édesek együtt. Olyan cukik és Rob tényleg fantasztikusan néz ki az összesen. Alig várom hogy végre ismét láthassam őket és kár, hogy ha ennek vége, akkor az egésznek. Még jó, hogy két részes lesz :)

Névtelen írta...

Szia!

Szerintam is nagyon jók ezek a képek!
Nagyon édesek együtt!
Alig várom már a filmet is

Névtelen írta...

Imádom ezeket a képeket! Már alig várom a filmet! Csak azt sajnálom hogy ez az utolsó rész! De legalább 2 részes lesz!:)