2010. december 12., vasárnap

10.rész előzetes

Sziasztok!
Nem szeretném azokat büntetni, akik írtak nekem kommentet, és olvasnak engem, ezért hoztam a 10. részből egy részletet. Ha megkapom a kért 10 komiból a még hiányzó 4-et, akkor felrakom egyben! Jó olvasást! Puszi!


„Edward olyan hirtelen pattant fel és döntött le az ágyra, hogy alig láttam belőle valamit. Rámfeküdt, és lassan haladt le nyelvével a testemen, míg nem elérte a bugyim szélét. Most kell megállítanom, amíg észnél vagyok, gondoltam magamban. De annyira akarom én is…”

Lassan végigcsókolta a bugyim vonalát, és fogai közé vette az apró anyagot. Megemeltem a csípőmet, és hagytam, hogy lehúzza rólam az utolsó ruhadarabot is. Lágy szellő simogatta végig meztelen testemet, de mégsem éreztem hűsítőnek, mert Edward pillantása perzselte a bőrömet. Éjfekete szemeivel a testem minden pontját végignézte. Lassan feltámaszkodtam a könyökömre, közben aprót ráztam a fejemen, hogy kitisztuljon. Apró mosolyra húztam a számat, mikor a még mindig mozdulatlanná dermedt Edwardot néztem.
- Valami baj van? – kérdeztem kissé aggódva, mikor már percek óta meg se mozdult.
- Baj? Ha az baj, hogy majd meg veszek érted, nem beszélve arról, hogy ilyen őrjítő sztriptízt lejtesz nekem, akkor igen, baj van. Egyszerűen nem tudom levenni rólad a szememet. Nem bírom távol tartani magam tőled, de ha a közeledben vagyok, teljesen elveszed az eszem. Nem tudom mit kéne tennem, de ezt a macska egér harcot nem tudom, meddig fogom bírni…
- Elveszem az eszed? Megőrjítelek? – kérdeztem incselkedve.
- Bella. Mintha nem tudnád! - emelte égnek csodás szemeit, amik még mindig feketék voltak a vágytól...

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon tetszik a 9. fejezet! És ez az előzetes!! Áááá, már alig várom a teljes fejezetet! kíváncsi vagyok Bella enged-e Edwardnak vagy sem!
Remélem hamar összejön a maradék komi! Várom a folytatást!

Timmy55 írta...

Szijjaa :D
tegnap tlaáltamablogodra, most másnap reggelvan xD :D szóval mint látom, kommit kértél, szóval gyorsan írok egyet aztán elhúzok suliba :)
Nagyon tetszettek az eddigi fejezetek, engem kicsit meglepett az "új" Bella, de nagyon bejön.
Hát ez a részlet meg nem semmi, jó lenne már olvasni az egész fejit, szóval remélem hamar összejön a sok kommi :P
Kedvenc fejezetem eddig a 9dik, bár sztem amint felrakdod a 10dik lesz, ebből a kisrészletből kiindulva :)
Puszi: Timi^^

Névtelen írta...

alig várom már a teljes fejezetet

Névtelen írta...

Nagyon jó lett ez a kis szösszenet, várom már a fejit.

Névtelen írta...

Szia! Már alig várom a teljes fejezetet! Nagyon jó ez a kis részlet! Kíváncsi vagyok hogy valamelyikük megáll-e! Remélem hamar lesz friss!

Névtelen írta...

Szia! Mikor kerül fel a teljes rész?
Már nagyon várom!:)

Névtelen írta...

már nagyon várom a teljes részt

Unknown írta...

szuperek a fejezetek
imááádom ♥
nagyon ügyes vagy :)