2011. november 24., csütörtök

Rendszeres olvasók/Szülinap

Sziasztok!!!
Nem rég volt 1 éves a blog. Sajnálom, hogy aznap nem jelentkeztem, de elég sűrű mostanában a program. És örömmel vegyes hitetlenkedéssel látom, hogy 99 rendszeres olvasóm van. Amikor elkezdtem 1 éve írni, nem sok fejezetet terveztem. Először csak a nászéjszakát, esetleg még pár fejezetet a szigetről. De a sok biztatás, és jó szó nagyon sok erőt ad az íráshoz, és ezt köszönöm nektek. Tudom, hogy nem valami rendszeres a friss, én is gyakrabban szeretnék írni, de nagyon kevés időm marad rá. De szeretem a történetet, az írást, és titeket is olvasók. Ha elérjük a 100 rendszeres olvasót, és utó szülinapi ajándékként felteszek majd nektek egy novellát. Nem kapcsolódik a történethez, de mégis. Edward, amikor megkéri Bella kezét, elmeséli, hogy mi lett volna ha akkor találkoznak, amikor még ember. Ezt szeretném megírni nektek köszönésként. Remélem tetszeni fog. Nem ígérem, hogy ha 5 perc múlva meg lesz a 100. rendszeres olvasó fel fogom tenni, most fogok neki kezdeni, de igyekszem. A frissről pedig nem tudok mit mondani, amint lesz megint időm, megírom.
Sziasztok!!!!!!!!! :)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia! Nagyon szeretem a törénetedet és ezt a novellát is nagyon várom remélem hamar felteszed:D Esetleg holnap?

Üdv:melinda

Pharm írta...

Hihetetlen, hogy egy bejegyzés milyen lavinát tud elindítani... :) 103. Most már belehúzok. Holnap mindenképpen fel szeretném tenni. Sietek, ahogy tudok! :)

Névtelen írta...

Jaj de jó!!:D

melinda

Névtelen írta...

Szia!
Utólag is Boldog Szülinapot a blognak!És mi köszönjük hogy írsz nekünk mégha ritkán is, de az legalább tényleg minőségi .:)Köszönöm!Orsi