2011. november 24., csütörtök

Novella ízelítő

Sziasztok megint!
Elkezdtem írni a fejezetet, és mivel ilyen hűséges olvasók vagytok, ezért tettem fel egy kis ízelítőt. Remélem tetszeni fog nektek. Sietek az egésszel, amennyire tudok! :)

„Egy rangban hozzád méltó…” - visszhangzottak a fejemben apám szavai. Tudtam, hogy a holnap esti bálon megpecsételődik a sorsom, és egy gyártulajdonos fia nem választhat akárkit menyasszonyául. De ezt az utolsó estém, és ki akarom használni. Ma elmegyek a barátaimmal a bárba, és kiélvezem a szabadságom utolsó perceit.

Néhány órával, és jó pár whiskyvel később már nem láttam olyan borúsan a jövőmet. Hiszen csak a feleségemet kell kiválasztanom. Attól még nem kell lemondanom barátaimról. A szórakozásról. Az asszony otthon marad, én meg jól érezhetem magam. Nem kell otthon ülnöm vele. Eltartom, megadok neki mindent, bekerülhet egy jó családba, attól még nem kell szeretnem. Ezekkel a gondolatokkal a fejemben, már tényleg nem láttam olyan sötéten a jövőt, és a barátaim és így látták a helyzetet. Így már felszabadultan tudtuk élvezni az alkohol és a lányok társaságát. Szesztilalom volt Amerikában, mégis nyugodtak voltunk, mert a rangunk miatt nem kellett félnünk a rendőrségtől. Ilyenkor mégsem volt olyan nagy átok, hogy gazdag családba születtem.
A kiüresedett poharak számának növekedésével egyenes arányban rövidült azon idő, amire emlékeztem. Nem tudtam, hogyan kerültem fel a fogadó egyik szobájába, de egy csinos lány elég hiányos öltözetben ült a csípőmön, miközben az ingemet próbálta leszedni rólam. Nem volt erőm tiltakozni, és nem is akartam. 

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
hmm ez tök érdekes eddig, alig várom az egészet.:D tökjó ötlet volt ez, örülök hogy kitaláltad ezt nekünk.:D Orsi

Névtelen írta...

Szia! Akkor ma felkerül a teljes novella? Már nagyon várom!:D
melinda