2011. augusztus 17., szerda

Helyzetjelentés :)

Sziasztok!

Sajnálom, hogy nem jelentkeztem eddig, nem tűntem el, majdnem minden nap megnéztem, hogy mi újság van erre felé. Nagyon köszönöm a sok kommentet, és szavazatot, nagyon jól estek. Sajnos csak késő este jutok általában géphez, és akkor sem tudom, hogy mit írjak. Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek. Ti mit olvasnátok szívesen? Maradjanak még a szigeten, esetleg lassan menjenek haza? Mikor elkezdtem írni a blogot, nem tudtam milyen hosszú is lesz, meddig is fog folytatódni. Álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyien fogjátok olvasni. Olvastam azt is a kommentjeitekben, hogy Bella terhessége is érdekelne titeket. A hazaérkezés utáni "kibővítésre"gondoltatok? Tudom, hogy furcsa, hogy az író kérdezi az olvasókat, csak nagyon elakadtam, és nem szeretnélek cserben hagyni titeket, és érdekel a véleményetek. Kommentben várom az ötleteket, vagy a dr.szilvi88@gmail.com emailre. Előre is köszönöm mindenkinek a segítséget, remélem, hamarosan új fejezettel szolgálhatok nektek.
Szijasztok!!! :)

13 megjegyzés:

Kata írta...

Szerintem még lehetne pár rész aztán gooo home :D és szerintem ne a szigeten hozzák össze a babócát :DD
Ebbe a töribe is lesz saját "kis házuk" ?
szerintem egyáltalán nem baj ha megkérdezel minket olvasókat, hogy mi hogyan képzeljük el a folytatást...jobb mintha össze csapnád és senkinek se tetszene

Névtelen írta...

Szerintem is maradjanak,aztán pár rész után menjenek haza.Viszont inkább a terhesség legyen csak otthon,(ahogy a könyvben is)aztán az átváltozás utáni részek,ha itt is lesz házuk:)

Névtelen írta...

Szia!
Én is úgy gondolom hogy legyen néhány szgetes rész még azután engem ngyon érdekelne Edward szemszögéből Bella átváltozása utáni időszak:D ilyen történetet még nem olvastam bár nemtom lehet hogy van ilyen??:)
melinda

d. írta...

szia!
én még olvasnám esme-szigetén való eltöltött idejüket!
engem annyira nem érdekel a terhesség! :)
de bella vámpírrá válása utáni szexet is szívesen fogadnám, hogy azt hogyan írod le! :)

Névtelen írta...

Szia!
Teljesen egyetértek d. minden mondatával.:)Maradjunk még ha lehet.Köszi hogy érdekel a véleményünk és írsz nekünk ahogy mi szeretnénk.:) Zs.

Zora Kilbone írta...

szia!

én már írtam, hogy szerintem most már lassan hazamehetnének és nem csak a terhesség miatt is ha haza mennek akkor az elkerülhetetlen tényező, de mégis abból a szempontból, hogy a család hogyan fogadja őket, jó lenne már bővebben hallani róluk is hogy mi van, hogyan zajlanak az események hisz ez a rész valóban kimaradt, mert amint haza értek a könyvben rögtön jöttek Jacob-os részek. szóval az otthon töltött idő is simán megfelelne kibővítésnek hisz ez teljesen kimaradt, ahogy a szigetről sem írt részletesen az írónő. szóval go haza és indulhat az otthon banzáj :D hajrá :D

waltex írta...

Szia!
Nagyon tetszett az összes fejezet, az egész úgy jó, ahogy van.
Nézz be ide: http://sunlightedwardbella.blogspot.com/
vár rád itt egy meglepetés! :)
puszi:Waltex

Névtelen írta...

Szerintem lehetne még néhány rész aztán meg mehetnének haza. Engem érdekel a terhessége is hogy hogyan bővítenéd ki.
(Őszintén szólva engem az egész érdekelne :) )

Névtelen írta...

Szia!!

Úgy gondolom,hogy lehetne még 1 esetleg 2 rész a szigeten aztán mehetnének haza és jöhetne az otthoni élet!
Mondjuk a baba a szigeten foganjon,de csak otthon kezdődjenek a rosszullétek meg minden ami ezzel jár!
De mi lenne ha megváltozna egy kicsit a történet?
Edward is szeretné a picit már a legelejétől fogva csak nem meri bevallani senkinek,mert nagyon félti Bellát hogy mi történhet vele a terhesség ideje alatt!
Ebből kiindulva jöhetnének a többiek mondjuk egy Jasper Edward között kialakult mélyebb testvéri kapcsolat hiszen érzi az Edwarban dúló érzelmeket(csak ő tudna róla mert Ed megkérné hogy ne mondja el senkinek)és el tudnék képzelni vicces és komoly párbeszédeket közöttük vagy valami ilyesmi!

De nagyon várom már a folytatást!
Sok sikert és még több ihletet kívánok!!!

Nenci

Névtelen írta...

én is ugy gondolom hogy pár rész erejéig maradhatnának a szigeten és utána mehetnének haza. Egyetértek katával hogy ne a szigeten hozzák össze a babát. De már nagyon várom kövi fejit és szerintem se baj hogy megkérdezel minket. puszi Fanni :)

Névtelen írta...

Szerintem lehetne még néhány rész a szigeten, én személy szerint nagyon szeretem olvasni.:)
Gondolom valamikor majd csak haza kell menniük.:P A terheségre mondjuk eleggé kíváncsi vagyok, de nem olyan naaagyon hosszan.:)
És akkor nagyon érdekelnek a részek Bella vámpírrá változása után.:)
Eh, hát akárhogy írod meg, szívesen olvasom! :)
Várom a következő fejezetet! ;)

C.

Anna írta...

Szia!

Szerintem tök jó, hogy megkérdezel minket is egyáltalán nem furi..:)
Én Zoraval értk egyet de komolyan szívesen elolvasnám, hogy mi történik a terhesség alatt az érintettek szemén keresztül vagyis Bella Edward szemszögekkel..és persze sütis részekkel....a te stílusodban....biztos izgi lenne....de szerintem bármit is írsz én biztos elolvasom...szeretem ahogy írsz :)
Pusz Anna

Névtelen írta...

Nos en voltam az elso olvasod aki aki kerte hogy talan ird le a terhseggt is :P Szerintem mindenki feltetele jo. Maradjunk meg egy kicsit a szigeten,de a tortenesek szerintem maradjanak ugy ahogy voltak.Gondojattok bele hogy azert az vagany lenne latni(olvasni) hogy borul Rose kajaiba Bella es baratkoznak osze,mennyire faj ez Alicenek, mennyire duhong Edward,miket poengodik Em. Nos ez csak az en velemenyem. Pusz