2011. október 13., csütörtök

Legjobb rész

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni egy blogversenyhez. Tiszti hirdetett egy versenyt, amire egy fejezettel kell nevezni. Nem tudtam, melyiket is küldhetném el neki, így a ti segítségeteket kérem. Melyik a ti kedvencetek? Szerintetek melyik sikerült a legjobban? Vasárnapig várom a hozzászólásotokat. Remélem nem nagy kérés ez tőlem. Az új fejezetet el kezdtem írni, jövőhéten szeretném feltenni. Nagyon szégyenlem magam, hogy az előzőekre ilyen sokat kellett várni.
Sziasztok!!!

Ui: Jelentkezzetek, ha elég bátrak vagytok!!!

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Nekem a 20.rész jön be.Azt ne kérdezd miért.Igazság szerint az össze feji tökéletes.Akármelyiket választhatod szerintem:)
Vera

Névtelen írta...

szia.én nem igazán tudok dönteni mindet nagyon nagyon szerettem.de ha mondanom kell valamit akkor 15. vagy 21. de mondom fogalmam sincs.küld el mind :D mert mind szuper :D orsi

Kitty írta...

Szia!
Hát a választás nem egyszerü.Nekem talán a 13,15,20-as a kedvencem.Ez utobbi talán a benne rejlő tiszta érzelem, a betétdalokkal kiegészítve.
Már várom a következő fejit.
Puszika, Kitty.

Candy D. írta...

Szia! A választás nekem is nehezen megy... de a 20-as a kedvencem. Azt küld el.

Tudom, hogy eddig nem írtam komit. De olvasom a történeted. ÉS wáóó nagyon tetszik. ;)

Nem, tudom hogy elfogadod -e vagy sem. De vár rád nálam egy meglepetés, és csak remélni tudom, hogy elfogadod majd.
http://megismerniesbeleszeretni.blogspot.com/

Üdv:Dóry

agika írta...

Szia!
Nem tudom, még fogadod e, de szerintem a 15. fejezetet kéne küld be. Ott, ahogy a cím is mondja, "Megtört a jég!"
Ágika