2011. június 2., csütörtök

Úristen!

Tudom, hogy ígértem a frisset, és már készül is, de mióta ezt láttam, csak itt vigyorgok, és annyira jó, hogy jajj.... nem is tudok összefüggően írni!!!

http://www.mtv.com/videos/misc/659218/breaking-dawn-exclusive-at-2011-mtv-movie-awards.jhtml#id=1664924

Annyira szép a díszítés, olyan túlzás, de mégis olyan, mint a könyvben, hogy mindenhol fehér virágból készült girlandok vannak, csak kár, hogy nem a házban van. De Edward... Ohhh... Szóhoz se jutok, még meg kell párszor néznem, hogy felfogjam...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia! Egyetértek, én is láttam a videót, és egyszerűen hihetetlen!!!!!! :D
Már alig várom, hogy bemutassák a filmet, csak addig még nagyon-nagyon sokat kell várni..... (L)

Zora írta...

szia!

tényleg király, csak annyira rövid, hogy alig lehet kivenni, ezért többször kell megnézni, de az biztos, hogy felcsigázza az embert és izgalomba hozza :) én is már nagyon várom, hogy végre képernyőn is láthassam. már annyira izgulok :)