2011. április 1., péntek

Kérés

Sziasztok!

Nem a frissel jövök még sajnos, mert nagyon lassan haladok vele. De egy nagy kéréssel fordulok felétek. Egy névtelen olvasó belinkelt egy kiszivárgott videót az előző fejezethez, amit nagyon meg szeretnék neki köszönni. Sajnos a chatben lévő link már nem él. Akinek van képe vagy videója akár link akár lementve, az írja már meg kommentbe a hivatkozást vagy küldje el a dr.szilvi88@gmail.com címre. Nagyon szépen köszönöm! Aki vmi szuperrel tud szolgálni, annak kitalálok vmi jutalmat. Köszi!:)

8 megjegyzés:

Cloeé~ írta...

Ha szeretnéd, én emailben az összes kiszivárgott képet elküldöm. ;)
Na, mit szólsz? :D

Pharm írta...

Fúú hát azt nagyon megköszönném! Nem tudom még mit tudok felajánlani, esetleg azt, hogy hamarabb tudom need a fejezetet küldeni egy párszor, ha szeretnéd. Az emailre pedig nagyon várom a képeket:) Köszi!!!!!
Csak megkérek mindenkit, hogy inkább linket is emailben terjesszünk, mert blog tiltás és pénzbüntetés jár a képek é videó közzétételéért.

Pharm írta...

Köszönöm lányok! Fúú hát nagyon jók! De Bellán meglepődtem... nagyon szép!!! Még egyszer köszi!

Ramikaa írta...

Szia, itt Kristen azaz Bella látható esküvői ruhában: http://www.youtube.com/watch?v=_Z7THfMqxE4 {Az elején}

Névtelen írta...

http://angyalkanita.blogspot.com/
ezen az oldalon rengeteg érdekes dolgot találhatsz!!!

Pharm írta...

Köszönöm Ramikaa és Reni!!!!!!

Vikky írta...

Pharm!

Imádom a töridet, ma este találtam rá és már végig is olvastam, egyszerűen nem lehet abbahagyni, de mégis meg kellett tennem mert már a kövi fejezetet várom, de nagyoon!!!
Szerintem nagyon jól írsz, és én személy szerint imádom amit csinálsz :)
Remélem hamar jön a friss...:DD

pusszi


U.I.: úúúristen!!! Cloeé~ nagyon szépen kérlek küldd el nekem is email-ben ,mert sehonnan nem tudom már megszerezni...:/ kérlek... nagyon nagyon szeretném már látni azokat a képeket :) email: toyuszi@citromail.hu
Előre is köszi :)
pusszi

Gabica:) írta...

Szia!
Meglepi nálam! :D
http://almomavegzetem.blogspot.com/
Puszi