2012. március 8., csütörtök

Életjel

Sziasztok!
Sajnálom, hogy eddig nem jelentkeztem, de alig állok még mindig a lábamon. A vizsgaidőszak után rögtön belecsöppentem a szakdolgozat írásba, elhihetitek, hogy nem volt már erőm és kedvem napi 8 óra fordítás és gépelés meg munka után még leülni fejezetet írni. Már nagyjából kész vagyok a következő résszel, de cseppet sem vagyok elégedett a fejezettel, valószínűleg újra írom. Próbálok sietni vele, de gépelés undorom lett, és időm sincs túl sok, de igyekszem. Remélem tényleg hamar tudok hozni nektek frisst, és a megmaradt olvasóimnak köszönöm a türelmet!
Szijasztok!

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

már vártam az életjelet! minden nap ellenőriztem az oldalt hogy jött-e friss :) siess ám :D várom :) <3

Névtelen írta...

Csatlakozom az előttem szólóhoz :) De azért hozzátenném, h ha nincs kedved írni, senki sem haragszik meg, ha nem teszed, szval ahogy jól esik... csak reménykedünk a folytatásban :P

Névtelen írta...

mindenben egyetértek az előtte szólokkal.örömmel várom a fejit ha jön.ha nem megértem abszolut.orsi

Envykehh írta...

Amint tudod hozd én várok rád :D

Névtelen írta...

Én is várom már!!
És hidd el tudom milyen az a gépelés! Nekem suliban péntek egész nap az van... Vagyis 6 óra. :S Útálom!! És neked még plussz a többi dolog... :S
Megértem hogy nincs kedved még fejit is írni...
Na de mi itt leszünk, várunk rád!! :)
Puszi, Orsy

Névtelen írta...

Most már tényleg nagyon hiányzik az irásod... Ugye fogod még folytatni? Nagyon remem hogy igen :) Dori