2011. május 4., szerda

18. rész: Jutalom

Sziasztok!
Meghoztam a frisst, remmélem örültök neki. Jó olvasást hozzá!



A napsugarak meleg simogatására ébredtem reggel. Nem volt még kedvem kinyitni a szemem, ezért csak tapogatva próbáltam megkeresni Edwardot. De a hűvös márvány test helyett egy apró, selymes valamit tapintottam ki. Kinyitottam a szemem, és rájöttem, hogy egy gyönyörű, rózsaszín-fehér trópusi virágot tartok az ujjaim között. Felemeltem a párnáról, és mélyet szippantottam az illatából. Teljesen kitöltötte az érzékeimet, miközben óvatosan a szirmait simogattam. Csak kis idő után vettem észre egy papírlapot a virág helyén. Egy idézet állta rajta, Edward gyönyörű írásával:

„A szerelem gyönyörűséges virág, de meg kell lennie bennünk a kellő bátorságnak, hogy irtózatos szakadék szélén szedjük.” Szeretlek!
                                                                                     Edward

Lassan álltam fel, és vettem fel egy fehér szatén köntöst, majd elindultam megkeresni a férjemet. A virágot még mindig a kezemben szorongattam, és menet közben mélyeket szippantottam a bódító illatából. Ahogy kiértem a konyhába, megláttam, amint Edward éppen megteríti nekem az asztalt a reggelihez. Amint az ajtóhoz értem, rám nézett, és egy térd remegtető mosolyt kaptam ajándékba.
- Jó reggel szépségem. - jött közelebb, majd kaptam egy csókot.
- Most már tökéletes. - mosolyogtam bárgyún még a csók hatása miatt.
- Bocsánat, hogy nem voltam melletted, mert éjjel elugrottam vadászni, aztán mire hazaértem, még aludtál, így készítettem neked reggelit.
- Köszönöm. - öleltem meg, mert ennyire odafigyelt rám, és gondoskodott rólam. És még a tegnapi „akcióját” is meg kell valahogy hálálnom. Ahogy elindult a pult felé, hogy tálalja a reggelimet, nem tudtam levenni a formás fenekéről a szemem. Ing nem volt rajta csak egy világos len nadrág, ami annyira kiemelte a feszes fenekét, hogy ennek hatására már tudtam is, mivel tudom törleszteni a múlt éjjelt. Utána siettem, hogy még a pultnál el tudjam kapni. Megálltam mögötte és mindkét tenyeremmel végigsimítottam a hátán. Megdermedt abban a mozdulatban, amit éppen csinált, és egy elégedett sóhaj hagyta el a száját. Tenyerem útját először ajkaimmal majd nyelvemmel jártam végig, ami mennyei érzés volt, mert ilyenkor még jobban éreztem a csodás napfény ízét.
- Reggelizned kéne. - mondta elfúló hangon Edward, ami mosolygásra késztetett.
- Oké, fogok. - tartottam egy kis határszünetet, miközben magam felé fordítottam a férjemet - Téged.
Értetlenséget véltem felfedezni a szemeiben, ezért el is kezdtem a magyarázatomat. Lassan végigsimítottam márványkemény mellkasán, majd a karjain is, és mindkét kezét a pultra raktam, hogy támaszkodjon meg rajta. Így egy kicsit lentebb ereszkedett, és már elértem a nyakát. Csókokkal hintettem be, amiket ő apró morgássokkal jutalmazott. De amikor beleharaptam a nyakába, akkor kezdte megérteni, mire is céloztam.
- Kezdem kapizsgálni, mit értettél azon, hogy engem akarsz reggelire. - mondta mosolyogva, majd jobban félre döntötte a fejét, hogy még jobban hozzáférjek.
- Te nem a reggeli vagy, hanem a desszert, de most fordítva fogom megenni a fogásokat. - mormoltam már a mellkasának. Kezeimmel és ajkaimmal is kényeztettem egyszerre, miközben Edward egyre erősebben markolta a pultot. Egyre lentebb haladva már a dudorodó nadrágja is azt bizonyította, hogy jó, amit csinálok. A nyelvemmel körberajzoltam a mellbimbóját, de nem időztem ott sokáig, haladtam a célom felé. Lassan letérdeltem elé, miközben bontogatni kezdtem a nadrágja elejét. Mire kedvesem feleszmélt, hogy mit csinálok, már a ruhadarab a földre hullott. Értetlenség és kíváncsiság csillogott a szemében, miközben lenézett rám. Hogy kicsit rávezessem, mik is a terveim valójában, végigsimítottam boxerének elején, mire kezei alatt halkan reccsent a pult.
- Bella - nyögte nehezen - Te mit csin…? - kérdezte volna, ha kezem nyomán végig nem húzom ugyanott az ajkaimat. Majd óvatosan beakasztottam az ujjam az alsónadrág gumírozott szélébe, és egy határozott mozdulattal lerántottam a bokájáig a nadrágja mellé. Óvatosan a kezembe vettem a férfiasságát, és lepkeszárny finoman végig simítottam rajta.
- Ezt nem kellene, Bella. - suttogta Edward alig hallhatóan.
- És megkérdezhetem, hogy miért? - néztem fel rá kihívóan, majd még egyszer végigsimítottam legnemesebb részén.
- Ó, te jóságos ég! - nyögte rekedten, majd hátravetette a fejét, miközben még egyet reccsent a munkapult.
- Csak had kényeztesselek most én téged. Engedd el magad. - suttogtam neki, miközben lassan közelítettem ajkaimmal felé. Edward itt is ugyan olyan hideg volt, mint mindenhol máshol, kemény, de mégis selymes. Lassan végighúztam a nyelvem a hegyéig, mire Edward keze nyomán apró darabok hullottak le a márványpultból. Lassan süllyesztettem a számba, miközben felnéztem kedvesemre. Engem nézett éjfekete szemeivel, amiben elragadottságot véltem felfedezni. Ezek szerint jól csinálom, gondoltam magamban, és lassan kivettem a számból a férfiasságát, de közben a kezeimet mozgattam rajta. Óvatosan felemelkedtem Edwardhoz, és lágy csókot adtam kívánatos ajkaira, de mohón a hajamba túrt, és közelebb húzott magához. Nyelve befurakodott a számba, mire erősebben megszorítottam őt a lent tevékenykedő kezeimmel, és gyorsabb tempót kezdtem diktálni. Belenyögött a csókunkba, elszakadt a számtól, és egy mély morgás kíséretében a vállaimra hajtotta a fejét. Elléptem tőle egy lépést, de nem engedtem a kezeimmel, és elvettem egy párnát a székről. Edward kétségbeesetten mozdult velem együtt, míg én nevetve toltam vissza eredeti helyére.
- Nem hagyom abba, ne félj. - mondtam, miközben ledobtam a lábai elé a párnát, és rátérdeltem. - Csak picit kemény a föld. - adtam meg a választ, mire valamit akart Edward mondani, de nem hagytam neki, mert újra az ajkaimmal vettem kezelésbe, mire csak egy hangos nyögés csúszott ki a száján. Számmal és kezemmel egy ütemben mozogtam a férfiasságán, másik kezemmel, pedig a fenekébe markoltam. Edward mellkasából egyre hangosabb morgások törtek fel, mire egy hatalmas reccsenés szelte át a konyha levegőjét. Meglepetten pillantottam fel rá, és azt láttam, hogy a gránit konyhapult nagy része Edward kezeiben van, amik nemsokára hangos puffanással értek földet. A következő pillanatban már a megterített asztalról hangos csörömpöléssel értek földet a dolgok, és az asztal tetején ültem, ő pedig a nyitott combjaim között helyezkedett el. Gyorsan emelkedő és süllyedő mellkasa minden levegővételnél az enyémhez ért, olyan közel húzott magához.
- Sajnálom. Nem bírtam tovább. Annyira… Olyan… Nagyon… Hihetetlenül… Jó volt. - kereste a szavakat, miközben a köntösöm övét bontogatta, majd széttárta rajtam, és lesimította a vállaimról. - Annyira megkívántalak. Sajnálom, hogy megállítottalak.
- Semmi baj - simítottam tenyeremet az arcára - Majd legközelebb folytatom. - kacsintottam rá, mire megragadta a csípőmet, és egy mozdulattal belém hatolt. Az intenzív érzéstől annyira megszédültem, hogy meg kellett kapaszkodnom a hátában, hogy nehogy leessek az asztalról.
- Szavadon foglak, de most dőlj hátra. - kért meg Edward, és én azt tettem, amit mondott. Elfeküdtem az étkező asztalon, és a fejem felett megkapaszkodtam a szélében. Edward mindkét tenyerét a melleimre simította, és erőteljesen mozogni kezdett. Erősen kellett kapaszkodnom, hogy le ne sodródjak a hevességétől, de nem bántam. Egyik kezével a melleimet simogatta, míg másik keze a hasamon át elért a nőiességemhez. Ujjaival simogatta legérzékenyebb pontom, miközben bennem mozgott, mire hirtelen ültem fel az asztalon.
- Edward! - kaptam el rémülten a kezét, mire ő mosolyogva visszanyomott fekvő helyzetbe az asztalra.
- Csak hagyd, hogy kényeztesselek. - ismételte előző szavaimat, és újra az édes kínzásba kezdett. Alig telt el néhány perc, és sikítva éltem át a gyönyört, de Edward még nem hagyta abba a tevékenységét. Csak erőtlenül vonaglottam a karjai között, és már azt sem tudtam, hogy hol vagyok. De nem kellett sok, ő is követett a mennyekbe. De ennek sajnos az asztal látta a kárát, ugyanis Edward az élvezettől hatalmasat csapott rá, ami azon nyomban összedőlt. Az utolsó pillanatban kapott el a fenekemnél fogva, és tartott meg, különben mindketten a földön kötöttünk volna ki. Nevetve vitt a hálószoba felé, miközben a testünk egy másodpercre sem vált el egymástól.
- Azt hiszem a pultot, és az asztalt is felírhatod a pótolandó bútorok listájára. - nevettem én is vele.
- Csak várd ki a nászutunk végét, szerintem jó pár dologgal bővül még a lista. Főleg, ha ilyen kényeztetéssel lepsz meg. - mondta, majd kaptam szívdöglesztő féloldalas mosolyt. Beértünk a hálóba, mire ledobott az ágyra, és fölém tornyosult.
- Na asszony! - mondta nevetve. - Nézzük, ez az ágy kiállja-e a töréspróbát!
- Nem hiszem. - ráztam meg a fejem, majd végigsimítottam a férfiasságán, ami újra tettre késznek bizonyult. - De egy próbát azért megér. - mondtam, majd szenvedélyesen megcsókoltam.


A folytatást a fantáziátokra bízom... Nah jó, majd megírom, de azért ti is elgondolkodhattok rajta, mi is történhet ezek után. :) Komizzatok és szavazzatok!!!
Itt a virág, amit Bella kapott:  



9 megjegyzés:

Cloeé~ írta...

"Na, asszony!" xD
Ezen még mindig szakadok. xD
Basszus..! xD

Szuper volt, mint mindig! :D

Siess a kövivel!

Puszi: Cloeé~

Candy D. írta...

Szia!

Nagyon jó lett ez a feji is.
Remeket alkottál most is, mint mindig. :)

" Na asszony"
Nagyon jót nevettem ezen...hát még a többin. :D

Kíváncsi vok a folytatásra. :)
Siess.
Puszi:<3
Dóry

Morgina írta...

Szia
Gina vagyok már megint remekeltél mint mindig.
Ez a fejezett nem csak szenvedélyes volt hanem humoros is. Jót derültem rajta. De a pálmát Edward beszólása vitt el ma nálam. Elképzelve a kócos szanaszét álló bronzos haját, csábos féloldalas mosolyát, na és persze a vágytól éj fekete szemeit, amelyek közben csibészessen csillognak, miközben előadja Edy a szövegét " na asszony "
Tudod a képzelő erőmmel és a fantáziámmal nincsen gond, el tudom képzelni mi is lett eböl a pikáns helyzetből, de ilyen beszólások után a nevetéstől igencsak nehéz a gyengédebb percekre gondolni.
Puszi Gina

Gabica:) írta...

Szia!

Te jóóóóóóóóóóóóóó éééééééééééggggg! wáááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá.....nem találok szavakat! hát ez nagyon odavágott! jó értelemben! :D XD Ezt a sok pusztítást! XD Fantasztikusan hiperszuper csodálatos volt! MÉGGGGGGGG Ágypróbát!

Tényleg nagyon a padlón vagyok ettől az élménytől! XD :D Nem hittem volna hogy Bellának ilyen oldala is van...... DE annak a fenéknek ki tudott volna ellen állni?!?!?!
DE ami a legjobban tetszett, hogy a hatalmas, fülledt szenvedély mellett feltűnt a humor is! A legjobb a vége volt "Na, asszony!" XD ezen nagyon kellet nevetnem!

Ezzel zárnám a komimat én is! :D Na asszony jöhet az ágytöréspróba! XD
Puszillak és tényleg le a kalappal, hatalmasat alkottál! :D

Lara írta...

Szia
2 napja olvasom és be is fejeztem :)
nagyon jó lett...
tetszik és várom a folyatást ha szeretnél benézhetnél hozzám :)

Puszi
Lara

Zora írta...

szia!

jaj ez nagyon jó volt. alig várom a folytatást :) remélem hamar lesz :)

katka írta...

Húúúúúúúúúúúhhhhhhhaaaaaaaaaaa!!!
Hát ez remek volt.Egy ilyen rész után még mi jöhet.Arra az ágytörés próbára még nagyon kiváncsi vagyok.
Mit mondjak, egy ilyen pasinak kitudna ellen állni, bármit megtennénk neki, ha ő is ilyen kényeztetésben részesítene. Edvárd minden nő titkos álma.
Remélem mielőbb olvashatjuk a folytatást.
Nagyon várom már!!!

Laura írta...

Szia!
Hát, amint látom a "Na asszony" beszólás mindenkinél vitte a pálmát :D:D:D Nálam is :D Nagyon jó volt, mint mindig, és nagyon nagyon várom a folytatást!!! :D
Pussz♥
Laura

P. Sawyer írta...

Szia most értem a végére és oda vagyok érte!! Lehet azért mert anno mikor olvastam a BD-t én is hasonlóképpen képzeltem el a dolgokat, másrészt kicsit magamat látom Bellában... viccesek voltak, azok a pillanatok amikor elakarta csábítani... és persze amin még jót derültem az az Emmettes rész volt!
Én is blogolok, a chatbe elküldöm őket és örülnék ha benne lennél a link cserékben!
puszillak
Bee